Welkom! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Inez Witlox - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Inez Witlox - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

27 Januari 2016 | Nederland, Udenhout

Hoi Allemaal,

Ik ben Inez en ik ben 21 jaar oud. Ik zit in mijn derde leerjaar op de opleiding tot leerkracht basisonderwijs. Voor mijn opleiding heb ik gekozen voor de 10 weken durende minor Experience Abroad. Voor deze minor ga ik 10 weken stagelopen op een basisschool in Curaçao. Ik ga stage lopen op basisschool Klein College in groep 1/2.

Momenteel ben ik nog in Nederland en is het ongeveer 1,5 week voor mijn vertrek. Mijn stage in Nederland zit erop en ik heb nu tot volgende week zaterdag de tijd om de laatste dingen te regelen. Deze tijd zal ik hard nodig hebben, want er komt toch wel heel veel kijken bij zo'n stage in het buitenland. Daarnaast begin ik nu ook langzaam een beetje zenuwachtig te worden. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het toch ook wel heel erg spannend.

Samen met mijn drie vriendinnen en studiegenootjes, Lieke, Ruth en Steffie zal ik op 6 Februari 2016 vertrekken naar curaçao. Het vliegticket is geboekt, studenthuis is geregeld, huurauto is geregeld en de stage op het Klein college is geregeld, bijna tijd om te gaan dus..

Op deze site zal ik mijn ervaringen delen tijdens mijn stage dus hou deze goed in de gaten, veel lees plezier!!

Liefs Inez

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inez

Hoi Allemaal, Ik ben Inez en ik ben 21 jaar oud. Ik zit in mijn derde leerjaar op de opleiding tot leerkracht basisonderwijs. Voor mijn opleiding heb ik gekozen voor de 10 weken durende minor Experience Abroad. Voor deze minor ga ik 10 weken stagelopen op een basisschool in Curaçao. Ik ga stage lopen op basisschool Klein College in groep 1/2. Op deze site zal ik mijn ervaringen delen tijdens mijn stage. Veel lees plezier. Liefs Inez

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 1790

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 21 April 2016

Curaçao

Landen bezocht: