Curaçao - Reisverslagen van Inez Witlox - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslagen van Inez Witlox - WaarBenJij.nu
Curaçao

Hoi Allemaal,

Ik ben Inez en ik ben 21 jaar oud. Ik zit in mijn derde leerjaar op de opleiding tot leerkracht basisonderwijs. Voor mijn opleiding heb ik gekozen voor de 10 weken durende minor Experience Abroad. Voor deze minor ga ik 10 weken stagelopen op een basisschool in Curaçao. Ik ga stage lopen op basisschool Klein College in groep 1/2.

Op deze site zal ik mijn ervaringen delen tijdens mijn stage dus hou deze goed in de gaten, veel lees plezier!!

Liefs Inez

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2016

Eerste week stage + mijn verjaardag

15 Februari 2016

De eerste week + eerste dag stage

27 Januari 2016

Welkom!
Inez

Hoi Allemaal, Ik ben Inez en ik ben 21 jaar oud. Ik zit in mijn derde leerjaar op de opleiding tot leerkracht basisonderwijs. Voor mijn opleiding heb ik gekozen voor de 10 weken durende minor Experience Abroad. Voor deze minor ga ik 10 weken stagelopen op een basisschool in Curaçao. Ik ga stage lopen op basisschool Klein College in groep 1/2. Op deze site zal ik mijn ervaringen delen tijdens mijn stage. Veel lees plezier. Liefs Inez

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1796

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 21 April 2016

Curaçao

Landen bezocht: